Levering

Hoe wordt de fiets geleverd.

Nadat u uw bestelling bij ons geplaatst heeft, zal Eurobike Utrecht telefonisch of per mail contact met u opnemen om een bezorg afspraak met u te maken. De fiets wordt door ons geheel rijklaar gemaakt, voordat deze met de vervoerder mee gaat. Op de overeengekomen dag en tijd zal één van de bezorgers uw bestelling aan huis bezorgen.

Bezorging binnen Nederland bij vooruitbetaling

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging. Aansluitend ontvangt u van ons e-mail bericht waarin wij u informeren over de order. Het kan zijn dat wij uw fiets of product moeten bestellen, wat betekent dat de levering wat langer op zich laat wachten. Wij streven ernaar binnen enkele werkdagen contact met u op te nemen via de e-mail of telefonisch om u te informeren over de voorraadstatus van uw order.

  • Indien uw order op voorraad is, zal Eurobike Utrecht telefonisch of per mail contact met u opnemen om een bezorg afspraak met u te maken.
  • Indien uw order niet op voorraad is zullen wij u de verwachte leverweek mededelen. Zodra uw order voorradig is zullen wij u dat per e-mail berichten en zal Eurobike Utrecht telefonisch of per mail contact met u opnemen om een bezorg afspraak met u te maken. Uw order wordt dan zo spoedig mogelijk bij u bezorgd, mits het volledige orderbedrag op onze rekening bijgeschreven staat. Indien wij uw order moeten bestellen, wordt u per e-mail geïnformeerd over de voorraad status bij de fabrikant en wanneer u uw order kan verwachten of wat eventueel een goed alternatief is.
  • Wanneer uw order voorradig is, streven wij ernaar deze binnen 2 weken bij u af te leveren.

Garantie:

Wij hanteren de garantiebepalingen zoals die door de fabrikanten zijn vast gelegd. Bij elke fiets zit een boekje of garantie certificaat met de voorwaarden. Uw factuur dient tevens als garantiebewijs.